HTML

Rusty - London

Friss topikok

Linkblog

2010.01.29. 19:00 Kisrozsdas

első nap

Gyors beszámoló, mert üzletet kötöttem az egyik szobatárssal, használhatja a netem mert az ő laptopja eltörött, nekem meg nincs átalakítóm és az övét használom hnapig, illetve cserébe segített ma tök sokat, megmutatot pár helyi trükköt :)

Repülés: Nagyon szép út volt, borús felhők lepték el az eget alattunk, amint London fölé értünk, azt hiszem ez elárul mindent. Gatwickbe érkeztünk időben, azonban a transzferem késett, 20 perc várakozás után felhívtam a helyi irodát, mégis hol késik, kisebb nagyobb kavarodás után kiderült hogy még több mint egy órát késnek valami fapados gép miatt... A lényeg hogy kb. helyi idő 10 fele meg is találtam a srácot. A szállásom kb 140km-re van a reptértől ezt is megtudtam :) Idefele eltévedtünk, rossz címre vitt, volt egy kis kavar, a jattot bukta is. Az iroda meg oly rendes volt hogy közölte "engedtessem be magam valakivel a szállásra és aztán menjek el hozzájuk vonattal vagy busszal szerződést kötni", szerencsémre a sofőr megsajnált és ingyen elvitt már egy szobatársammal együtt. Kb 2 perc alatt össze is haverkodtunk aztán együtt elmentünk szerződést írni, vettünk bérletet meg kártyát aztán vettem ennivalót is hnapra meg estére banánt.

Taxival átmentünk a zsidó negyeden, nagyon meredek egy hely, mindenkinek kalapja van, fekete göncben mászkálnak és fürt van a hajukból csinálva... durva, mindenki zsidó ott, mindenki!!

Város.. még hogy Budapest koszos? Banyek... Sziget fesztiválon innentől mezítláb mászkálok és hason alva fekszem a porban. Bűz van és kosz ahol eddig jártam, hnap bemegyek a szép részbe, a belvárosba :)

A szobával egyenlőre van egy kis gond, nincs ágyam pl és a szobatársam nem is ismerem még, ő is most jött vagy majd jön még az éjjel én meg kisajátítottam a fiokokat... hozzáteszem agybeteg állat vagyok hogy ennyi ruhát hoztam... ja és trikóban ülök, kurvára nincs hideg!! Viszont a konyhában 0 fok van kb, látszik a lehellet :D

Az időjárásról annyit hogy 5percig süt a nap, aztán szakad az eső aztán süt a nap, aztán jégeső aztán hó aztán szélvihar majd napsütés :)

A teraszunkról látni lehet a folyót, jobban mondva a terasz végében van, kéne egy pecabot...

hirtelen ennyi, megyek beüzemelni az új sim kártyám, pusy mindenkinek

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kisrozsdas.blog.hu/api/trackback/id/tr991713223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.Zsoka 2010.01.29. 20:06:08

Kérek szépen mielőbb egy pontos címet mailben. Nem sok kicsit az a 140 km? Vagy nem Londonban vagy?

lemo 2010.01.29. 22:59:11

Kár hogy nem jutott előbb eszembe, hogy neked adjam az Oysterem- én úgy sem megyek egy darabig Londonba.Ha jársz M&S-ben (Marks & Spencer), mindenképpen vegyél fehér belga csokival borított epret (a pénztárnál kiaggatott nasiknál van) és ha időd, társaságod, pénzed van, menj el egy La Clique előadásra (www.lacliquelondon.com/), könnyesre neveted magad :) puszika

pozsuzsanna 2010.01.30. 08:13:45

szia hugi!

nagyon örülök, hogy bejelentkeztél!mi simán integettünk minden repülőnek fél 8tól 8ig, klemivel. majd megtudtam, hogy 7.20kor szálltál fel.:))))
tök jó, hogy ilyen vidáman fogadod a kihívásokat! kiskópé sokszor puszil, itt mondogatja mellettem folyamatosan. rajzolt is neked, kéne a címed, hogy postára adjuk.:)"mert ilyet még nem láttál"

pusszka!!!!!!
jó dolog ez a blog.

syamyau 2010.01.30. 11:32:43

Sya!

Örülök hogy egyben vagy, az e-mail amit ígértem: nagi.zsofia@gmail.com.

Sok sikert, kalappal év vigyázz magadra!

Zsizsu
süti beállítások módosítása