HTML

Rusty - London

Friss topikok

Linkblog

2010.01.30. 15:23 Kisrozsdas

Kiruccanás

Ma felkeltem korán, hogy elmenjek a bankba és kinyomtassam az önéletrajzom, illetve hogy munkát keressek, ebből az lett, hogy nincs nyitva hétvégén bank és olyan helyet meg nem találtam, ahol nyomtatni tudnék... Se a környéken se a városban nincs 1 db kurva kiragasztott cetli se, hogy bárhol bármire bárkit felvennének. Szóval akinek van valami ötlete, ilyenkor mi van szólhatna, mert ez így nem fog menni. Bementem a belvárosba és ott sincs :( Viszont bemérgesedve elindultam várost nézni és voltam a Buckingham Palace-nél ahol láttam sok lovas testőrt és átmentem a St. James parkon, sok mókus volt meg pelikán :) Aztán lesétáltam a big benhez és a london eyet is megnéztem. Hulla vagyok, most értem haza, de még el kell mennem élelmet venni valahová. Nap fénypontja: vettem egy mangólét és fincsi :)

(utolsó kép a szállásom)

 

Ui.: beüzemeltem a kinti sim kártyám és senki nem ér el rajta.. a szám: 07564 058704

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kisrozsdas.blog.hu/api/trackback/id/tr941714898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.Zsoka 2010.01.30. 16:56:27

Jól van kisrozsdas, lazujj!!! csak nem gondoltad, hogy minden sima lesz. kulonben is az ur a hetveget pihenesnek rendelte. Hetfon szerelkezz fel hirdetesi ujsagokkal, nezd a neten a jobot. Bele fogsz jonni. Keress olyan helyeket a neten, ahol szivesen dolgoznal, fel kell keresni oket ezutan. Az hogy itthon elcsufitjak az emberek a varost kiragasztasokkal az a szegenyseg miatt van, ingyen akarunk hirdetni. Londonban valoszinuleg mindenki megengedheto maganak, hogy fizessen erte. Fel kellene tenned a netre is oneletrajzot, amit tudnal mailben terjeszteni az allas ajanloknak. Remelem, mar kajahoz jutottal, es kicsit szebbnek latod a vilagot.
Nagyon bator ugyes csajszi vagy!!!! Fel a fejjel!

L.Zsoka 2010.01.30. 16:57:29

Az itthoni telefonod azert uzemel, igaz? Kuldtem havat neked, mert most itt abbol meg feleskleg is van.

pozsuzsanna 2010.01.30. 17:42:07

szia hugi!

itt tapadunk a monitorra, olvasom a lányoknak amit írtál. ne keseredj el! a szarbacsapni verzió után ált. a csapba...ni jön...:) csak ki kell várni! milyenek a többiek? ettél már marachuját?-így írják?:)-
küldtem neked forró csokit az iwiwen.:)
puszi

L.Zsoka 2010.01.30. 19:20:27

címet kérek!!!!! Hol vagy????

L.Zsoka 2010.01.30. 19:47:39

Moncsika üzeni:

Egy múzeum kávézójában állás:
www.gumtree.com
ezt keresd: /job/waiting and restaurant/tempory cafe staff needed

De még lehet keresni itt is: www.gumtree.com/jobs/cafe

L.Zsoka 2010.01.30. 20:12:12

Moncsika: wwwpret.com/jobs (szendvicses, kora reggeltől d.u-ig
süti beállítások módosítása